tiistai 10. huhtikuuta 2012

Kevättä Rinnassa

Huaaah, taas tuli tapettuu ittensä sisäpyöräily tunnilla. Eilen olin salilla suorittamassa henkilökohtasta kunto-ohjelmaa. Sunnuntai oli aikamoinen laiskottelupäivä, näin Janettee ja pelattii Janeten ja Samin kans buzzii. Lauantaina oli Mandy taas hoidossa ja illalla oltiin stonessa Janeten, Minnan ja Samin kans. Perjantain olin selvinpäin ja torstaina oltiin ottamassa kuppia mun sinkkuelämää tyttöjen kans! Nii ja torstaina olin solkussaki.

Nyt kun on päästy takasin tähän kuntoilun kärryille nii koitan taas olla lipsumatta. Seuraavan kerran tulee sit juotua vappuna! Ihoki on paremmassa kunnossa mitä on vähään aikaan ollu. Suosittelen ihmisille joilla on iholla vanhojen finnien jälkiä (ja miksei vaikka vielä jäljellä olevia finnejä) käyttämään H&M:n oranssia kasvonaamiota! Maksaa vaan 0,95e pussi ja siitä riittää 2 kertaan jos osaa olla säästeliäs. Mun iho ei oo ikinä ollu niin hyvässä kunnossa ennen ku aloin tota käyttämään!

Tässä on tämä komeus, jos ette tunnistaneet mun selityksistä :D

Tietty käytän ihoni hoitoon myös Garnierin Pure Active ExfoBrusheria, jonka oon todennut toimivaks ja sen jälkeen laitan naamaani Acnicylin After Creamia, jota saa apteekista ainoastaan. Eikä pidä unohtaa että tuloksia ei tuu ellei yritä, eli joka ilta pitäs vaan jaksaa naamaa pestä! 
Siinä on kuvaa mun tän hetkisestä ihon tilanteesta (tietty 1 finni tullut tossa viikonlopun dokaamisen ja meikit päällä nukkumisen takia) 

Asiat alkaa vihdoin rullaa, aidot ystävät ympärillä, vähemmän ongelmii pääl ku ei oo juonu, mielentila suht ok, hyvä olo ja kaikki melkeen just niinku pitää. Ku sais vaa talousasiatki kuntoon nii hymy ois korvis! Hankin itelleni myös tsemppauskaverin tähä treenaamiseen, sähköpostiviestittelyä siis.. vähän niinku kirjekaveri. 

Seuraava punnitseminen on sitten perjantaina, saa nähä tuleeko yhtään pienempää numeroa tän viikonlopun jälkeen. Tää viikko vedetään hikisesti loppuun asti eikä nössöillä! Hyvää kevättä kaikille ihanille lukijoille,

Sydämmellisin terveisin MINÄ

                                                                  -Sara-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti